سلام بنده یه بیماری ارثی دارم که البته نمیشه اسمشو گذاشت بیماری!
سلول های خونی من  «از سمت مادر هم همینطورین» به شکل گرد نیست و شکل A انگیلیسی هستش و به اصطلاح بش میگن کم خونی آلفا که برای خودم هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه ینی نه مشکل جسمی ایجاد میکنه نه نیاز به دارو هست نه هیچی ولی یه مشکل داره که اگه بخوام با یکی ازدواج کنم که مشکل منو داشته باشه بچم کم خونی شدید میگیره و اگه طرف مقابلم کم خونی آلفا نباشه بچه‌م هم ممکنه مشکل منو پیدا کنه ولی در کل مشکلی پیش نمیاد و بچه سالم خواهد بود.
دو سوال از دخترا:
تو جلسه خاستگاری باید مطرح بشه این قضیه؟
حاضرید با کسی با مشکل من ازدواج کنین؟


مرتبط:

کم خونی مانع ازدواج محسوب میشه؟

ازدواج با دختری که کم خونی شدید داره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)