سلام
من دختری زیر ۲۵ سال هستم . خواستگاری دارم که یکسال ازم بزرگ تره . ما چند ماه هست که برای آشنایی زیر نظر خانواده ها ملاقات هایی داشتیم . و تا الان در بیشتر موارد تفاهم کامل داشتیم و مشکل حادی در هیچ زمینه ی خانوادگی ، مال ، اعتقادی ، تحصیلی و ... نداشتیم.

فقط اینکه ایشون یک مقدار احساس میکنند که من کم عاطفه ام ، دلیلشون هم اینه که مثلا من زیاد باهاشون چت نمیکنم ... صحبتها رو کش نمیدم ... برای کادوهایی که برام میخرن ذوقی ندارم .... و بعضی وقتها میخوان منو ببینن به بهانه دلتنگی ولی من میگم اگه صحبت مهمی ندارن درست نیست که همو ببینیم ....

و من جوابم اینه که ما هنوز نامحرمیم و من نمیتونم با اون خیلی صمیمی بشم .... ولی اون فکر میکنه من سردم و جدی ام و احساسی ندارم .... من که علاقه بهش پیدا کردم و در آینده در حد توان بهش ابراز علاقه خواهم داشت ....ولی احساس میکنم شاید خیلی عاطفی و لوس باشه و من از پسش برنیام ....
ولی سوالم اینه که :
آیا این آقا لوس هستن و هنوز به ثبات برای انتخاب نرسیدن ؟
آیا ایشون تنوع طلب اند و ممکنه در آینده به بهانه ی عدم ارضا عاطفی ، خیانت کنن؟
به نظرتون من باید باهاش صمیمی بشم که عاطفه مو بهش نشون بدم و آیا این کار از لحاظ اخلاقی و شرعی درسته؟
یا اینکه من زیاد سختگیرم و باید کمی راحتتر رفتار کنم ؟
من نمیدونم چه جوابی بدم ؛ موندم به خدااااااااااااا. ...
پ ن. من حاضر به صیغه نیستم چون اگر بهم بخوره ؛ اگه به خواستگارای بعدی نگم عذاب وجدان میگیرم واگر بگم خب یه جوری اسم گذاشتن هم محسوب میشه و ممکنه کسی خواستگاریم نیاد دیگه  ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)