سلام

من یه مشکل اساسی دارم..

یه مشکل که نمیدونم چه جوری حلش کنم.. من 23 سالمه و لیسانس دارم.. چند ساله پیش عاشق یکی از پسرای فامیل دور مادرم شدم .. که البته اون نمی دونست که دوسش دارم. علت اینکه یه همچین احساسی نسبت بهش پیدا کردم به خاطر حرکات و کارایی که مادرش و خودش  بروز میدادن و من رو این حساب گذاشتم که پس به من ممکنه یه احساسی داشته باشه و منم رو این حساب بهش علاقه مند شدم.

خانواده اون مذهبی بودن و ما نه. با اینکه فامیل مادرم بود ولی هم پدرم و هم مادرم به شدت از اون و خانوادش بدشون میومد.  اما من برام مهم نبود. تا اینکه امسال فهمیدم که ازدواج کرده و رفته سر خونه و زندگیش .  منم سر همین موضوع خیلی داغون شدم.  نمیدونم خودمو سرزنش کنم که چرا همچین احساسی نسبت بهش داشتم یا به روزگار.

راستش من خیلی وقتا نمی تونم جلوی احساس دوست داشتنم نسبت به کسی رو بگیرم .نمیدونم چرا. مثلا تو مترو .. تو اتوبوس .. چه میدونم هر جا و مکانی که فکرشو بکنین وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه یا باهام حرف میزنه رو این حساب میزارم که دوستم داره و بهم علاقه پیدا کرده یا از من خوشش اومده... خسته شدم از بس یه همچین توهماتی میاد تو سرم... میخواستم بپرسم آیا این توهمات و یا احساسات اشتباه، یه نوع بیماریه یانه؟؟ اگه بیماریه  راه درمانش چیه؟؟

به خدا چند بارم خواستم اصلا از تمام آدمای دنیا بیزار و متنفر بشم.. از پسرا بیشتر. پیش خودم گفتم شاید با متنفر شدن بتونم جلوی این احساسات  اشتباه رو بگیرم که بعد سرخورده نشم.  اما نشد.  چن بارم تمرین کردم ولی نشد. 

بهم بگین چیکار کنم...؟


بیشتر بخوانید ...

اگه دختری زیاد نگاهم کنه یعنی چراغ سبز نشون میده ؟

نکنه عکس العمل هایی که نشون دادم چراغ سبز تلقی شده ؟

اقایون کدوم رفتارهای یه خانوم رو چراغ سبز تلقی میکنن؟

من که هیچوقت نمیتونم چراغ سبز نشون بدم

آیا منتظر چراغ سبزی از طرف منه ؟

شما پسرا چگونه به یک دختر چراغ سبز نشون می دید؟

چطور به طرف چراغ سبز نشون بدیم؟

دلیل نگاه های خیره یه دختر به یک پسر چی میتونه باشه ؟

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

دخترا میتونن نوع نگاه پسرا رو تشخیص بدن؟

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نگاه های یواشکی دخترا چه معنی میده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) علت و انواع نگاه های پسران و دختران (۲۷ مطلب مشابه)