سلام 
من دختری هستم (سن بالای 27 ) و دارای تحصیلات عالیه . حدود یک ساله با یه اقا پسر برای ازدواج آشنا شدیم  و ارتباط ما ارتباط بسیار سالمی بود.
همون اوایل آشنایی ایشان به خواستگاری من اومدند اما با مخالفت شدید خانواده بخصوص پدرم به دلیل دوری راه و شغل ایشان مواجه شدیم و از طرق دیگر از ظاهر ایشون هم راضی نبودند و میگفتند خانوادشون به خانواده ما نمی خورن . در صورتی که بنطر من هم سطحیم.
من حتی مشاورم رفتم و از لحاط اخلاقی و شخصیتی همه جوانب رو در نظر گرفتم و ایشون رو از همه نظر برای خودم مناسب می رونم فقط مشکل کار داره که موقته و راه دور که اون هم برام قابل حله.
اما خانوادم بهیچ وجه راضی نمیشن و الان بعد از گذشت این مذت این اقا هنوز خواستگارم هستن اما من واقعا واهمه دارم این موضوعو مطرح کنم از طرفی سنم داره میره بالا و میترسم تا ابد تنها بمونم .
البته این اقا گقتند که اگه خواستگار خوب داشتی حتما ازدواج کن اما  دو سه مورد بعد ایشون بودن و این آقا پسر از همه بهتر بودن . لطفا کمکم کنید که چطور  این مشکلو حل کنم.

مرتبط با شغل خواستگار :

خواستگارم همونی هست که می خواستم اما با شغلش مشکل دارم

دختران چقدر روی پرستیژ شغلی خواستگاراشون فکر میکنن؟

خواستگار 30 ساله م استقلال شغلی نداره

یه خواستگار عالی دارم ولی شغل ثابتی نداره

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

خواستگار خوبی دارم که شغل آزاد داره

ازدواج با پسری که خارج از استان شاغل هست

ممکنه در آینده به خاطر شغل شوهرم مسخره بشم ؟

میخوام شوهرم رو متقاعد کنم که شغلش عوض کنه

با شغل شوهرم مشکل دارم

خانوم های معلم براشون مهمه شغل همسرشون چی باشه؟

خانوما دوست دارن شوهرشون چه شغلی داشته باشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) شغل خواستگار-شوهر (۱۸ مطلب مشابه)