سلام
پسری هستم 25 ساله دانشجوی ترم اخر ارشد . در حال نوشتن پایان نامه هستم با توجه به اینکه بورسیه یکی از سازمانها هستم و از نظر شغلی دغدغه ای ندارم ولی مشکل اصلی من سربازیه و هر چند امریه میشم ولی چون حقوق نمیدن تا دو سال امریه و از لحاظ وضع مالی هم وضعیتمون مناسب نیست و از قضا هم از دختر خانمی  خوشم میاد...
از یه جهت نگرانم پا پیش بزارم بخاطر مساعد نبودن شرایط از طرف دیگه هم اگه بخوام بمونم تا بعد سربازی و بعد اقدام کنم میترسم که از دست بره حالا به نظر شما اقدام کنم یا نه؟
یه سوال هم از خانوما دارم اگه همچین فردی با این شرایط بیاد خواستگاری جوابتون چیه؟ ( از لحاظ قیافه و هیکل که اونم واسه خانوما مهمه باید بگم که قیافم به گفته دوستان خوبه و قد و قوارمم تقریبا خوبه ( 180 قد - 78 وزن)
ممنون میشم جواب بدبد...

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)