سلام دختری 25 ساله ام . از وقتی رابطه جنسی رو از طریق حرفای بچه ها و ... شناختم فهمیدم هیچ تمایلی ندارم . شنیدن این موضوعات حالم رو بد میکرد و از طرفی بگم که ببخشید اینو میکنم ولی از آلت تناسلی مردان به شدت بدم میاد دست خودم نیست و حالم بد میشه .
این مشکل حاده ؟ باید به دکتر خاصی مراجعه کنم ؟ راهی برای برطرف شدنش هست ؟ چند تا خواستگار دارم ولی سر همین مساله بدون نگاه همشون رو رد کردم .
از یه بنده خدایی هم خوشم میاد . اینطور نیست از مردا بدم بیاد نه . منتهی دلم زندگی مشترک بدون رابطه میخواد و میدونم هیشکی اینو قبول نمیکنه . چیکار کنم ؟ ممنون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)