سلام دوستان

یه سوال داشتم به نظر شما آدم باید پای عشقش بمونه؟ . از بچگی پسر عموم رو خیلی دوست داشتم اما متاسفانه وضعش اصلا خوب نیست . خونه و ماشین نداره . سربازی هم نرفته . حقوقش معمولیه .
تا الان چند تا خواستگار داشتم که همه شرایط مناسب رو از نظر خانوادم و خودم داشتم . اما الان تو دوراهیی موندم . قلبم میگه بمونم پای پسر عموم و سختی های زندگی ، عقلم میگه فراموشش کنم و ازدواج کنم .
اینم بکم که ما با هم دوست نیستیم اما دوتامون میدونیم همو دوست داریم و یه بارم اومدند خواستگاری که بابام با شرمندگی گفت با این شرایط نمیشه . الان خانوادم اصرار دارم که با یکی جز اون ازدواج کنم .
راه درست کدومه ؟ ممنونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)