با عرض سلام
 توی طول سال ما به طور متوسط هر دو ماه یکبار رابطه داریم و در حالت خوبش هر ماه یکبار. من 30 و چند سالمه و فرزندی هم ندارم. قید بچه دار شدن رو زدم چون الان که دارم این پیام رو می ذارم 8 ماهه که با هم رابطه نداشتیم.

می خواستم بدونم چطوری می شه که یک مرد اینقدر سرد مزاج میشه. ما در بهترین حالت چند سال پیش دو هفته یکبار رابطه داشتیم.

البته باید بگم که همسرم خیلی عصبی هست. و وقتی که ناراحت بشه به مدت طولانی قهر میکنه و غذا نمی خوره. یکبار هم علت عدم رابطش رو ناراحتی از من عنوان کرد.

موضوعاتی هم که ناراحتش می کنه اینقدر بد نیست که یک ماه با من درگیر بشه. یعنی مسائل پیش پا افتاده ممکنه اونو ماه ها ناراحت کنه. بهتره بگم آدم فوق العاده حساسیه.


هشت ساله که با هم ازدواج کردیم. اوایل اخلاقای من خوب نبود. بخاطر مشکلات درسی که پیدا کرده بودم. اما بعد عروسی سعی کردم رفتارای بدم رو جبران کنم. ما هم هر روز با هم درگیریم. اون زنی رو دوست داره که سنتی باشه. همیشه میگه زن یعنی شست پخت رفت .

اما من اصلا اینجوری نیستم. سرکار میرم ( اوایل بزور میرفتم اما الان راضی شده). ادامه تحصیل هم دادم البته اونم بزور تهدید به طلاق. علت اصرار من برای سرکار رفتن و ادامه تحصیل اینه که خودمو یه جوری سرگرم کنم. چون همسرم تقریبا 10 ساعت خونه نیست و من بیکاری رو نمی تونم تحمل کنم.

منم خیلی دوست دارم از همسرم محبت ببینم اما این محبت همیشه مشروطه . اگه کاری رو برخلاف میلش انجام بدم خیلی عصبی می شه. با من خیلی کم حرف می زنه و اکثر مواقع جواب سوالاتمو با نمی دونم میده. من دوست دارم از امکاناتی که داریم من هم استفاده کنم اما باید زیر نظر خودش باشه. مثلا اگه پول می ده با حساب کتاب میده. ماشین رو نمی ده استفاده کنم یا تو سال حداکثر دوبار میده و همیشه میگه تاکسی یا آژانس بگیر. به گوشیش هم خیلی وابستس و رمز گذاشته . نمی دونم ادامه این زندگی عاقلانس یا نه. خانوادم اصرار به طلاق دارن.
دیگه دارم به گزینه طلاق به طور خیلی جدی فکر می کنم.
به نظرتون کار درستی می کنم اگه ازش جدا شم


مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟