با سلام

من 18 سال دارم و امسال وارد رشته دندانپزشکی شده ام قیافه و اندام زیبایی دارم و همه از قیافه ام تعریف میکنند وضع مالی خوبی داریم و مادرم فرهنگی است تنها مشکل من این است که پدر و مادرم سه سال پیش از هم طلاق گرفته اند و من با مادرم زندگی میکنم .

همیشه به این فکر میکنم که چون فرزند طلاقم با وجود تحصیلات خوب و قیافه نمیتوانم خواستگارانی خوب داشته باشم و این موضوع برای من ایراد به شمار میاید و نمیتوانم با فرد دلخواهم ازدواج کنم ایا واقعا این گونه است؟ 

خواهش میکنم راستش را بگویید


مرتبط:

احساس میکنم نه تنها کنکور، بلکه کل زندگی ام رو باختم

همه چیزمون رو الکی و برای هیچ باختیم

من حس میکنم زندگی رو باختم

احساس میکنم تو یه ماجرای دو سر باخت قرار گرفتم

چرا بعضی ها فکر می کنن بچه های طلاق به درد ازدواج نمی خورن ؟!

در اسلام در مورد حق و حقوق بچه های طلاق چیزی بیان شده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان طلاق (۲۵ مطلب مشابه)