سلام دوستان
متاسفانه آمار طلاق روز به روز در حال افزایش هست، به نظر شما طلاق بیشتر روی خانوم ها اثر منفی و بدی میذاره یا آقایون ؟

با توجه به اینکه با تنفر از هم جدا میشن آیا بعد از طلاق دلتنگ هم میشن و میتونن هم رو فراموش کنن ؟ بعد طلاق چقدر احتمال پشیمونی هست ؟ آیا ازدواج اول ، روابط زناشویی ازدواج دوم رو تحت تاثیر قرار میده ؟
ممنون میشن تجربه خودتون یا اطرافیانتون رو بگید.


پاسخ :

سلام

هر تصمیم احساسی و بدون تعقل ، پشیمانی به همراه داره ، حالا می خواد ازدواج یا طلاق . در پاسخ به این سوال که بعد از ازدواج احتمال پشیمانی هست یا نه ، باید عرض کنم که بستگی نوع تصمیمی داره که گرفته میشه ، کسی که تصمیم میگیره از همسرش جدا بشه ، اگه به جوانب مختلف توجه نکنه ، احتمال پشیمانی اون خیلی زیاده .

کسانی که می خوان طلاق بگیرن ، باید فکر کنن که زندگی اون ها بعد از طلاق چطوری خواهد بود ؟ استفاده از تجربیات دیگران خیلی می تونه راهگشا باشه . پیشنهاد می کنم بخش نظرات این پست و همین طور مطالبی که در زیر معرفی شده رو مطالعه کنید تا بتونید تصمیم بهتری بگیرید .

مرتبط با طلاق :

شوهرم بعد از 3 سال جدایی بدون طلاق ، اظهار پشیمونی می کنه

به قاضی چی بگم که زودتر طلاق بگیرم ؟

چطور در آخرین مرحله طلاق دوباره به زندگی برگردم؟

بعد از طلاق توافقی امیدی برای برگشت دوباره وجود داره ؟

بعد از طلاق ، گوشه گیر و خیالاتی شدم

آیا زندگی بعد از طلاق از زندگی الان من سخت تر است؟

می ترسم بعد از طلاق هیچ وقت نتونم ازدواج خوبی داشته باشم

وابستگی شوهرم به من ، بعد از طلاق ادامه خواهد داشت ؟

من بعد از طلاق باید امیدی به ازدواج داشته باشم ؟

کاش نمی شد به این راحتی طلاق گرفت

چرا امروزه تا تقی به توقی میخوره مرد و زن از هم طلاق میگیرن؟

طلاق والدینم تا کی باید باعث تحقیر و سرشکستگی من بشه ؟

بعد از طلاق چی به سر شوهرم میاد ؟

بعد از طلاق همه منو گذاشتن کنار

فکر میکنم چون طلاق گرفتم دیگه نمیتونم خوشبخت باشم

سوال از رجوع کرده ها و یا کسانی که قبل از طلاق آشتی کردند

دنیای بعد از طلاق چقدر بده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل طلاق (۸۸ مطلب مشابه)