سلام

دختری هستم بالای 20 سال، خواستگاری دارم که خیلی دوستش دارم و بالای 30 سالش هست و 8 سال از من بزرگتره. یه مشکلی داریم.

من ارشد خوندم ولی اون دیپلم هست ولی از شغلش درآمد خوبی داره. بسیار آدم اجتماعی و با درک و شعوری هست.
متاسفانه خانوادم چون اکثر سطح تحصیلات بالا هست بشدت مخالفن.
سه ماه از آشنایی من و ایشون میگذره، و من در مورد هر مسئله با ایشون حرف زدم و میدونم تفاهم داریم.

از جمله رابطه زناشویی. دقیقا مثل خودم گرم هست و از این نظر خیلی من رو راضی میکنه.چون همیشه از مردای سردی که اطرافم میدیدم فکر میکردم از این نظر بدشانسی میارم.
البته رابطه نداشتیم ولی حرفش رو زدیم. میخواستم بدونم بنظرتون درسته بخاطر درسش بذارمش کنار؟
ضمن اینکه قول داده بخونه از سال بعد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تفاوت تحصیلی در ازدواج (۳۵ مطلب مشابه)