سلام به همگی پیشاپیش بخاطر تکراری و کلیشه (!) بودن سوالم ازتون عذر میخوام.
من یه دختر بیست و چند ساله هستم با ظاهر متوسط رو به بالا و راضیم از ظاهرم شکر خدا.
ولی یه مشکلی دارم که خیلی اذیتم میکنه روحی و جسمی و اجتماعی و ...
من انحراف زانو به سمت داخل دارم یعنی وقتی زانوهام به هم چسبیده مچ پاهام تقریبا دوازده سانت از هم فاصله داره.

هیچوقت نمیتونم خوش پوش باشم! البته چادر میپوشم ولی دوس دارم تو جمع محارم شیک باشم ولی هیچوقت نتونستم و بخاطر همین همیشه یجورایی یا خودمو از بقیه جدا کردم یا اینکه بقیه بهم توجه نمیکردن. ( متاسفانه الان قبول کنید یا نه ظاهر آدما حتی از فهم و شعورشون هم تو روابط اجتماعی مهمتره )
خلاصه از همه این اذیتاش هم که بگذرم و تحمل کنم استرس آینده هیچوقت رهام نمیکنه
حالا سوال من از آقایونی که دارن این مطلبو میخونن اینه که 1_اگه شما ازدواج کنین و ببینید که همسرتون همچین مشکلی داره عکس العملتون چیه؟خیلی میخوره تو ذوقتون؟!
2 _ واقعا چقدر واستون مهمه ؟ مثلا من حتی نمیتونم شلوار تنگ بپوشم چون خیلی زشت میشم! و شنیدم که پاهای خانوم واسه مرد خیلی تحریک کننده ست

بعضی وقتا دوس دارم اصلا ازدواج نکنم من دوس دارم واسه همسر آیندم هیچی کم نذارم همه جوره تامینش کنم ولی اینجوری که من حتی تو خونه نمیتونم خوش تیپ باشم ولی بعضی خانوما انقدر بدون فکر و ملاحظه تیپهای آنچنانی میزنن که من دختر دلم میره چه برسه به آقایون!
ببخشید بچه ها طولانی شد راستی من اولین باره اینجا نظر میذارم امیدوارم منو به عنوان دوست کوچیکتون قبول کنین.^_^
منتظر جواباتون هستم.


مرتبط با مشکلات زانو:

مشکلم اینه که زانوهای ضربدری دارم

تجربیات شما در مورد عمل جراحی آرتروز زانو

تجربیات شما در مورد پارگی منیسک زانو و مراقبت های بعدی

معرفی دکتر فلوشیپ برای جراحی زانو




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)