سلام

من یه دخترم یه سوال داشتم از اقا پسرا
من 27 سالمه چهره خوبی دارم یعنی همه میگن چشمات قشنگه و چهره ی نازی هم داری. پوستم سفیده .مذهبی ام ولی خشک نیستم محجه ام اما همیشه شیک پوش هم تو خونه هم بیرون همیشه هم بیرون از خونه در عین اینکه حجاب دارم شالای رنگی سر میکنم و یه ارایش خیلی زیاد ملایم دارم.

با اینکه یه مقدار درونگرام ولی از لحاظ اجتماعی خوش بر خوردم با مردم دایره دوستام کوچیکه ولی راضی ام.

بهم یگن خیلی لطیف احساساتی و زنانه ای . سلیقه امم برای همه چیز تعریف میکنن نقاشی هم میکنم موسیقی هم خیلی دوست دارم به سنتی و تلفیقی کارای هنری هم دوست دارم عاشق کتاب خوندن هم هستم و دارم فوق لیسانس یکی از شاخه های پزشکی رو هم میخونم.

همیشه هم برای خودم برنامه میچینم که فلان صفت اخلاقی رو کسب کنم یا عادتهای بدمو کنار بزارم. اینا رو که گفتم برای تعریف کرذن نگفتم فقط خواستم شخصیت کلیم رو و چیزی رو که دیگران میگن بگم.

حالا مشکل من اینه من قدم 160 ولی اضافه وزن دارم حدود 80 دلیلش هم متابولیسم پایین و کم کاری تیروییدمه چون هر چی رژیم میگیرم و ورزش میکنم افاقه نمیکنه .

ورزش ام دو برابر بقیه و غذا خوردنم خیلی معمولیه حتی گاهی واقعا کم. پسرا تو همه کامنتها گفتن اندام خیلی براشون مهمه بعد چهره . میخواستم بدونم کسی حاضر با دختری  مثل من  ازدواج کنه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)