سلام
من کنکوری ام و 25 روز تا کنکور مونده رشتم تجربیه ... ترازم بالای 7000 . آخرین آزمونی که دادم سنجش 25 اردیبهشت بود و واقعا افتضاح دادم نمیدونم چرا اینطور شد!

48 ساعته دارم گریه میکنم نمیدونم چیکار کنم تو این روزا دختر شاد و برونگراییم و هایپر اکتیو و کمی تمرکز برام مشکله ضریب هوشی فوق‌العاده ای دارم اما نمیدونم چرا سر جلسه امتحان هول میکنم!! مشاوره میگه زیر 1000 میشی اما من الان داغونم و میخوام سال دوم بخونم.... به نظرتون ارزش داره موندن پشت کنکور ؟  در ضمن سهمیه منطقه 1 ام


مرتبط با استرس در جلسه امتحان:

سر امتحان جواب ها یادم میره

سر جلسه امتحان از استرس زیاد همه چیز یادم میره

در جلسه امتحان جواب همه سوال ها از ذهنم پاک میشه

چه جوری دلشوره ی امتحان دادن نداشته باشم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)