سلام دوستان من چند تا سوال دارم از خدمتتون
1- یه زن 29 ساله هستم که 4 ساله از همسرم جدا شدم در این 4 سال خواستگار هایی داشتم که هیچکدوم جدی نشد الان با یه آقایی 33 ساله که یک فرزند پسر 8 ساله دارن و خوشون هم 4 ساله جدا شدن یک ماه هست که عقد موقت هستم برای آشنایی بیشتر؛ خانوادم قبولش دارن خودمم بدم نمیاد پسر خوبیه فقط خواستم سوال کنم ببینم مشکلی نداره که فرزندشون و نگه دارم پیش خودم بعد ازدواجمون؟

البته واقعا بچه ی خوبیه تو این مدت کم به من میگه مامان نمیدونم چرا انقد بیخود و بی جهت میترسم از آینده دوست دارم راهنماییم کنین نامزدم خیلی به من علاقه داره . اینو متوجه شدم تو حرکاتش تو رفتارش ولی همش میترسم در ضمن وقتی به بچش محبت میکنه و میبوستش حسودی میکنم ولی منم بچش و دوست دارم پیش مشاور هم رفتم نتونست کمکم کنه نامزدم خیلی قربون صدقم میره خیلی آدم احساسه خودش که میگه از روز اول عاشقم شد وبی اون هر چقد بیشتر قربون صدقم میره من بیشتر میترسم از ی طرف هم احساس میکنم شاید به خاطر دوست پسرم باشه ک تو گزینه 3 بهتون گفتم نمیتونم قبول کنم محبت هاشو
2- اگه میشه تو این مورد هم راهنماییم کنید از صبح ساعت 6 بیدار میشه میره سر کار تا 8:30 شب . بعضی وقتام تا 10 میرسه خونه خیلی سرش تو کار شلوغه به همین دلیل همیشه خستس و خوابش میاد من از اینکه همش میخوابه ناراحتم دیروز بی دلیل ناراحتیم همین موضوع بود من اونجا بودم اون خوابش برده بود از خستگی آخه جمعه هم تا ظهر سر کار بود به نظرتون ناراحتیم بی مورد بود؟؟؟؟؟

3- قبل اینکه با این آقا عقد موقت کنم با یه نفر دیگه دوست بودم که البته اصلا به هم نمیخوردیم ایشون 48 سالش بود که البته اصلا بهش نمیومد نهایت فکر میکردین 40 سالشه و زن و بچه داشتن از اولم رابطم باهاش اشتباه بود فقط از تنهایی جلب شدم طرفش حالا از وقتی نامزد شدم ولم نمیکنه همش اس میده دارم  دیوونه میشم دیروز خونه نامزدم کلی گریه کردم موندم چیکار کنم احساس خیلی بدی دارم میدونم اینم خیلی دوسم داشت ولی من راه ازدواجی باهاش نداشتم بلاخره ی روز باید باهاش کات میکردم و میرفتم سراغ زندگیم ولی گویا این آقا توقع داشته من تا آخر عمر باهاش همینطوری دوست باشم ولی منطق من اینو نمیگفت

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)