سلام
من دختری 23 ساله هستم حقیقتش من یه مشکل خانوادگی دارم که سه ساله عذابم میده. طوری که واقعا استرس و اعصاب معده گرفتم و تقریبا مدتی است به باشگاه ثبت نام کردم تا با ورزش کمی به استرسم غلبه کنم.
من برادری بزرگتر از خودم دارم که واقعا بدبختمون کرده یه بدبین به تمام معنا و کلا عصبیه سر هر چیزی عصبانی میشه نه پیش مشاور میره نه روانپزشک هیچی
یعنی واقعا ما موندیم چیکار کنیم بیچاره مادرمم دیابت پیدا کرد این مدت از بس فکر این برادرمو کرد:(
یعنی از صبح تا شب فقط توی تنشم که قراره امروز چه بحث و دعوایی پیش بیاد.
اینجا جاییکه که چون از همه جا ناامید شدم دردیه که نه میشه به دوست گفت نه اشناها نه اقوام. فقط میریزم تو دلم . دیگه بخدا کلافه شدم . بعضی وقتا با خودم میگم خدا کنه یه مورد باب میلم پیش بیاد از این دیوونه خونه راحت بشم یعنی دیگه کششی برام نمونده..
خواستگارایی داشتم که یا قیافشونو نمیپسندیدم یا سطح تحصیلاتشونو و...
ولی موقعیت برا دوستی از 18 سالگیم تا الان برام زیاد بوده ولی خدا رو شکر با این همه فشار زندگی برا کمی بیخیال شدن و فراموش کردن مشکلم سمته جنس مخالف نرفتم..
ولی میترسم میترسم روزی نفسم به عقلم غلبه کنه :(
به نظرتون من با این برادرم چه کنم؟ برادری که روز به روز مادر و پدرمو پیر و افسرده میکنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)