سلام

من دختر 18 ساله ای هستم و یک سال پیش تو دنیای مجازی با یه پسر همشهری که هم سن خودم بود دوست شدم. خییییلی داستانش طولانیه. من اصلا همچون دختری نبودم که با پسر دوست بشم و خیلی درس خون هستم.

دو تامون از خونواده های سرشناس و اصیل شهرمون هستیم. الان یه ساله باهمیم و فقط 2-3 بار همو دیدیم و هیچوقت دستمونم بهم نخورده. هیچ وقتم تو حرفامون از خط قرمزا رد نشدیم حتی ابراز علاقمونم خیییلی کم بوده ولی همو دوست داریم.

خلاصه من هیچ بدی و کار و پیشنهاد و حرف غیرمعمولی ازش نشنیدم...

از وقتی اومدم این سایتو مشکلات بقیه دخترا که با پسری دوست شده بودن رو خوندم تصمیم گرفتم رابطمو باهاش قطع کنم ولی خییلی سخته...خواهش میکنم کمکم کنید و راهنماییم کنین با این شرایطی ک گفتم..منم مثه خواهر خودتون..لطفا

میدونم در کل کارمون گناه و اشتباهه ولی واقعا پیام دادنامون در حد حرف زدن با یه همکلاسی بوده شاید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)