من ۲۲ سالمه و خواهرم ۲۳ سالشه و خیلی دختر با ایمان و خوبی هست ما خیلی رابطه صمیمی و خوبی با هم داریم و واقعا همو دوس داریم اما یه مدته که یه چیزی ذهنم رو درگیر کرده , برای خواهرم خواستگار میاد و احتمالا بالاخره همین روزها و ماهها ازدواج کنه , راستش من اصلا نمیتونم ببینم یه پسر غریبه بیاد با خواهرم محرم بشه حتی محرم تر از من , با خواهرم بیرون بره و دستش رو بگیره , اخه خواهرم همیشه با من بیرون میره و کلی با هم حرف میزنیم , یا داماد تو خونه خودمون بیاد و خواهرم بی حجاب کنارش بشینه و اونم به خواهرم جلوی چشمم دست بزنه و لمسش کنه و باهاش شوخی کنه .

یه چیز دردناک تر اینکه اصلا نمیتونم ببینم یه نفر بیاد و شب خونمون بمونه و شب با خواهرم بخواد رابطه داشته باشه , وقتی تو ذهنم تصور میکنم که اون توی اون اتاق داره خواهرم رو لخت میکنه و ازش استفاده میکنه عصبانیتم بالا میره . خواهرم خیلی دختر محجوب و با حیایی هست , اصلا حتی اهل رقصیدن و پوشیدن لباس های نامناسب نیست حتی تو مجالس زنونه لباس های پوشیده و مناسب میپوشه , بعد تصور کنید یه لندهور! بیاد و از خواهرم بخواد بی حیا بشه پیشش .

وقتی به این فکر میکنم که ممکنه بخواد .........رو تو دهن خواهرم بکنه , دهانی که همیشه ذکر میگه و قرآن میخونه ,نفرت همه وجودم رو میگیره , دوس ندارم خواهرم ازدواج کنه , میخوام همیشه با هم باشیم ولی میدونم شدنی نیس.

بعضی شبها گریه میکنم , خیلی سخته وقتی فک میکنم که ممکنه ادم بدی باشه و با خواهرم دعوا کنه یا خدانکرده دست روش بلند کنه یا بهش توهین کنه یا تحقیرش کنه .

میخواستم از پسرا بپرسم شما هم همین حس منو دارین؟ تجربه  شما  چیه؟

دخترها  هم  بگن  از اینکه  جلوی پدر و برادرشون  برن  شب تو  اتاق با همسرشون بخوابن  حس خجالت  ندارن یا  جلوی برادرشون برن کنار  شوهر  بشینن  براشون راحته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)