سلام

من دختری 30 ساله و مجرد هستم. فوق لیسانس از یکی از دانشگاه های معتبر دولتی و از نظر ظاهری چهره ای بسیار معمولی و از نظر اخلاقی آرام هستم.

در خانواده ای مذهبی بزرگ شده ام و از نظر حجاب چادری هستم. همیشه وقت خود را با کتاب پر کرده ام. در جمع معمولا آرام بوده و نه این که منزوی باشم ولی زیاد اظهار نظر نمیکنم. تا کنون هیچ خاستگاری نداشته ام. تنها کاری که در حال حاضر انجام میدهم تدریس در یک موسسه است.

دو بار آزمون دکتری داده ام ولی موفق نشده ام. بسیار دنبال کار گشته ام ولی کاری متناسب با آموخته هایم نیافته ام. هر کس ایرادی میگیرد یکی متناسب نبودن سطح تحصیلات با شغل مورد نظر یکی جنسیت یکی سن بالا و خلاصه ... حتی سعی در آموختن هنر های دیگر مانند برنامه نویسی داشته ام ولی موقع استخدام ملاک را رشته تحصیلی در نظر میگیرند....

به نظر شما منی که نه شغل درست و حسابی دارم و نه حتی خواستگاری داشته ام با بقیه عمرم چه کنم ؟ این فکر حسابی منو پریشون کرده اشتباه نکنین از یاد خدا غافل نیستم ولی خیلی ساله که حتی دعاهام مستجاب نمیشه...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)