با سلام.سوالی دارم از دوستان
من الحمدالله فردی مذهبی و مقید به تعالیم اسلام هستم،تا چند وقت دیگر به خواستگاری میرم
من به دلایلی مایلم تعداد بچه هام چهار پنج تا باشه،
برای همین همسر آیندم باید خانه دار باشه تا بتونه به خوبی نقش مادری و تربیت فرزندانشو به عهده بگیره
خداروشکر از نظر مالی احتیاجی به کار همسر آیندم ندارم برای همین می خواهم خانمم شغل خارج از خانه نداشته باشه
حالا از شما خواهران عزیز سوالی دارم:
آیا دختران مومن (به صورت واقعی نه فقط ظاهری!)حاضرند خانه دار باشند و تعداد فرزندان زیادی (نسبت به زمونه امروز) را به دنیا بیاورند؟آیا حاضرند باقیات صالحاتی ابدی برای خودشان فراهم کنند؟
یاعلی

مرتبط:

تقسیم وظایف در کارهای منزل وقتی زن و شوهر دانشجو یا شاغل هستند

کمک مرد به زن در کارهای خانه

اگه مردی در کارهای خونه به خانومش کمک کنه مردونگی نداره؟

ازدواج با دختری که حاضر به انجام کارهای خونه نیست

برنامه ریزی برای درس و خانه داری به صورت همزمان

چرا بعضی از دختران امروزی بعد از ازدواج خانه داری رو کسر شان میدونن

خانه داری یا اشتغال ، کدام برای خانم ها در اولویت است ؟

وظایف آقایون در مقابل همسرشون

خانوم ها میشه بگن وظایف شون چیه توی زندگی مشترک؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) مسائل زنان خانه دار (۴۲ مطلب مشابه)