سلام دوستان
من یک ازدواج ناموفق داشتم و الان قصد دارم دوباره ازدواج کنم. به خواستگارم گفتم قبلا ازدواج کردم اما راجع به آسیب پرده بکارت در ازدواج قبلی چیزی نگفتم. بعضی افراد میگن ترمیمش کن و چیزی نگو بعضیها میگن بگو.

من در مقطع ارشد تحصیل میکنم و مذهبی معمولی هستم و با ایشون دوست نبودم اومدن خواستگاری ۳ جلسه به همراه خانوادشون و این خواستگاری برای شناخت بیشتر ادامه داره ولی من نمیدونم راجع به این مسئله ای که مطرح کردم چه کاری درسته؟ و ضمنا ایشون مجردن و مثل من طلاق نگرفتن. ممنون میشم راهنماییم کنید. متشکرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)