من یه دخترم یه دختر باحجاب ولی مانتویی من هم احساس دارم عاطفه دارم من هم عشق رو درک میکنم چرا فکرمیکنید دختری که باحجاب سرده هیچی نمیفهمه چرا فکر میکنید اون دختری که موهاشو میزاره بیرون و بوی عطرش کل خیابونو گرفته و هفتصد قلم آرایش کرده خودشو کشته تازیبابشه گرمه و منو امثال من که زیبایشونو از چشم ناپاک پنهون میکنن سردن.امثال من که خودشونو از صدتا گناه حفظ میکنن دست رد به سینه ی پیشنهادهای گرگ صفتامیزنن دلشون رو محکم نگه میدارن میخوان فقط برای همسرشون باشن این گناهه درسته این همه تهمت شما چه میدونید امثال من چه میکشن یه عالمه احساس داشته باشی ولی ...

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه)