سلام
من یه دختر 20 ساله و دانشجو هستم مدت 4 ماه پیش با پسری آشنا شدم نمیدونم چی شد که شیطون گولم زد و باهاش دوست شدم. قبلش با هیچ مردی حتی حرف نزدم.
پسره هم قسم میخوره که عشق اول اون هستم. خیلی روم حساسه خیلی غیرتیه روم. ولی تا دیپلم بیشتر نخونده از زمانی که 6 سالش بود کار کرده ولی هنوز چیزی نداره ازم خواسته دو سال بهش وقت بدم بیاد خواستگاری.
ولی بخاطر دور بودن شهر هامون نسبت به هم و تحصیلات پایین ایشون و شغل آزادشون شک دارم خونوادم راضی شن.
بهش قول ازدواج دادم و یه جورایی خودم باعث شدم عاشقم بشه و بهم وابسته بشه ولی خودم به اندازه اون عاشق نیستم.
چون خودم وابسته ش کردم احساس عذاب وجدان میگیرم که بخوام جدا شم. به نظرتون چیکار کنم؟ چه جوری جدا شم؟ چی بگم؟ اصلا جدا شم یا بمونم؟
اگه بمونم و دو سال خواستگارام و رد کنم تهش اون نخواست یا بابای من نذاشت چی؟ گیجم خیلی گیج... لطف میکنید که راهنماییم میکنید

مرتبط با دادن قول ازدواج به دختر:

عاشق پسری شدم که میگه چیزی ندارم بیام خواستگاری

یه پسر با دختری که باهاش رابطه جنسی داشته ازدواج میکنه؟

چطوری به مامانم بگم که عاشق یه پسر دیگه شدم؟

صبر کنم یا رابطه م رو باهاش تموم کنم؟

پسر مورد علاقه م میگه صبر کن، میترسم نیاد خواستگاری

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) قول و قرار ازدواج در آینده (۱۴ مطلب مشابه) ازدواج راه دور (۱۵ مطلب مشابه) قصد ازدواج بدون داشتن امکانات (۱۱ مطلب مشابه) عواقب ازدواج بر پایه دوستی (۲۴ مطلب مشابه)