چرا ازدواج آسان با دوس دختر اینقد راحته اما تو ازدواج سنتی اینطور نیست؟

من دوستم با دوس دخترش بعد از یکسال دوستی ازدواج کرد , خیلی ساده , مجلس که کلا نگرفتن , طلا هم دوستم فقط یه حلقه ساده و یه جفت گوشواره ساده داد , یه خونه کوچیک اجاره کردن , تخت خواب ندارن , رو زمین میخوابن, یه مبل دست دوم !! خریدن , فقط وسایل ضروری رو گرفته بودن , هر دوشون الان شاغلن و عاشقانه دارن واسه ساختن زندگی تلاش میکنن , فکر نکنید خانواده دختر ضعیف بودن که به این شرایط کنار اومدن نه اتفاقا فقط دو تا بچه ان , وضع مالیشون هم متوسطه , اما چون دوستم پسر سالم و خوبی هست باهاش کنار اومدن, راستی  مهریه هم ۱۴ سکه نوشتن.

حالا من که سنتی اقدام کردم , تا مرز عقد کردن هم رفتیم ولی سر مهریه و چه وسایلی باید داماد بخره و مجلس عروسی کجا باشه و خرجش چجوری تقسیم بشه توافق نشد و همه چیز کنسل شد , کلی هم کدورت پیش اومد , خب چرا ؟

به دوستم حسودیم میشه , خوشبحالش , یه ازدواج واقعا آسون رو تجربه کرد ولی من......

دوس دارم نظرات شما رو هم بشنوم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)