سلام لطفا راهنمایی ام کنید

پسری هستم بین ۱۸ تا ۱۹ سال ببخشید رک می گم وقتی محتلم شدم قبل از اینکه منی تغییر رنگ بده حدود چند دقیقه بعد از احتلام دیدم منی من اصلا سفیدی که بقیه منی ها هستند  نیست!!!

رنگش زرد بود ! زرد طلایی نه اما با رنگ سفید منی یا شیری یا سفید مایل به زرد تفاوت داشت . لطفا بگید منی من مشکل داره ؟ بیماری خاصیه ؟ تو بچه دار شدنم مشکل ایجاد نمی کنه ؟

کسی تا حالا این مشکل رو داشته یعنی مایع تناسلی اش این رنگی بوده؟ اگه بوده مشکلی براش داشته یا نه ؟ اگه مشکل داشته چه جوری حلش کرده؟

دو بار که سریع بعد از احتلام نگاه کردم اینطوری بوده احتمال میدیم همیشه همین طوره لطفا راهنمایی کنید.

مرتبط:

اطلاعات جنسی بالایی دارم، می ترسم در موردم بد فکر بکنن

اولین بار در چند سالگی و چطوری با مسائل جنسی آشنا شدید؟

با یه رمان که اتفاقی خوندم با مسایل جنسی آشنا شدم!

10 سوال برای شناخت جنسی مرد و زن

به دختر 11 ساله ام اطلاعات جنسی دادم اما ... !

کاش سطح اطلاعات جنسیم را بالا نمی آوردم

بعد از نامزدی شروع کردم به بالا بردن اطلاعات جنسیم

آشنایی با اخلاق جنسی آقایان برای مخصوص خانم ها

میخواستم بدونم فرق اسپرم با منی چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)