سلام

دختری هستم 25 ساله و دانشجوی دکترا در یکی از دانشگاههای خیلی معتبر ، در خانواده ای با عقاید مذهبی ( البته از نوع متعادل )، وضعیت اقتصادی متوسط ، ظاهری معمولی رو به بالا که البته از دید خیلی ها خوشگل و جذابم، تقریبا درونگرا هستم که باز هم خیلی ها اون رو به غرور تعبیر میکنن حتی خانواده ام .

ولی در حقیقت اینطور نیست اتفاقا خیلی هم احساساتی هستم و دوست ندارم کسی از دستم ناراحت بشه!! همیشه سرم تو کتاب بوده و راه مدرسه رو مستقیم میومدم و میرفتم و به خاطر درونگرا بودنم تعداد دوستان صمیمیم انگشت شمار بودن.

تو دانشگاه هم همینطور بود خیلی دوست نداشتم دور و برم شلوغ باشه ولی همیشه به خاطر اخلاقم و ممتاز بودنم تو چشم بودم اینم بگم که به هیچ عنوان با جنس مخالف ارتباط نداشتم حتی در حد سلام مگر کسی که سلام میکرد و جواب میشنید و یا اگر سوال درسی بود در نهایت ادب جواب میدادم در همین حد.

حتی تو فامیل هم فقط به سلام و احوالپرسی کوتاه بسنده میکردم و دیگه همه اخلاقم دستشون اومده بود چون اعتقادم اینه که پسر خاله و همکلاسی هر دو نامحرمن ، حالا فرقی نمیکنه یکی آشناست و دیگری غریبه!!

همه این مقدمه چینی ها برا این بود که یه مقدار با خصوصیاتم آشنا بشید که بهتر بتونید بهم کمک کنید!! میرم سر اصل مطلب،

یکی از اقوام خیلی نزدیک ازم خواستگاری کرده یک سالی ازم بزرگتره، لیسانس دانشگاه آزاد داره که البته هنوز درسش تموم نشده، پولداره، فعلا بیکاره، ظاهرش خوبه، بر خلاف من خیلی تو جمع راحته یعنی تو یه جمع خانوادگی که بزرگترها هم حضور دارن ممکنه حرفایی بزنه که آدم خجالت بکشه نه اینکه بی حیا باشه ولی خب چون من دخترم حس خیلی خوبی ندارم و صفت پر رو رو بهش نسبت میدم.

دیگه اینکه خیلی مهربون و دلسوزه، مسئولیت پذیره، فکر کنم خیلی متعصبه، از لحاظ ایمانی خیلی قبولش ندارم، اینم میدونم که خیلی دوستم داره و حاضره برام هر کاری بکنه!!!

راستش من بهش جواب منفی دادم با توجه به معیارهایی که برا ازدواجم داشتم!!  ناگفته نماند که من همیشه یه حس بخصوص نسبت به این شخص داشتم و واقعا دوسش داشتم و دارم.

از اون روزی که بهش جواب منفی دادم یه احساس پشیمونی شدید سراغم اومده و هر چی با خودم کلنجار میرم که کار درستی کردم که جواب منفی دادم ولی انگار نه انگار.

از اون روز به بعد هر وقت میبینمش یا حتی اسمشو میشنوم قلبم به شدت تالاپ تولوپ میکنه و رنگ صورتم سرخ میشه بطوری که همش میترسم کسی بو ببره.

میدونم که دوسش دارم و با این علائم فکر میکنم که عاشق شدم!!! دوستان عزیز به نظرتون چه کاری انجام بدم درسته؟؟ باور کنید هر روز مثل شمع آب میشم و خواهرام به شوخی میگن عاشق شدی دیگه نمیدونن که واقعا همینطوره!! اصلا نمیتونم به خودم بقبولونم که به کسی بگم پشیمونم شایدم واقعا مغرورم و خودم خبر ندارم!!!

حرف آخر اینکه واقعا به کمکتون نیاز دارم اینجا تنها جایی که که میتونستم درد و دل کنم و از غم دلم بگم !! صمیمانه از همه تون ممنونم.


پشیمانی دختر از رد کردن خواستگار:

دلایل پیشمانی ناگهانی دختر در دوران آشنایی ازدواج

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

دختر مورد علاقم جواب درستی نمیده

دختر مورد علاقم در کمال ناباوری ردم کرد

از کجا بفهمیم دختر داره ناز می کنه یا ردمون کرده ؟

چرا بعضی از دختران و پسران ناگهانی رابطه دوستی رو قطع می کنند ؟

چرا آقایون علت جواب نه رو نمی پرسند؟

قاطعانه نه گفتن، خیلی بهتر از امید واهی دادن به خواستگاره

آیا ممکنه نظر منفی دختری، بعد از چند ماه عوض بشه؟


مرتبط با برگرداندن خواستگار:

به خواستگارم جواب منفی دادم ولی الان پشیمونم

بیشتر از 2 ماهه که از خواستگارم خبری نشده، ممکنه برگرده ؟

پسری که از خودم دورش کردم، حالا مشکلاتش حل شده، میترسم تحویلم نگیره

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

آیا برگردوندن یه خواستگار مناسب درسته ؟

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

خواستگارم در جواب واسطه گفته که دیگه شرایط ازدواج ندارم

دوسش دارم اما امیدی به برگشتش ندارم

همه خواستگارامو دارم رد میکنم امید به بازگشتش دارم

تا حالا شده که خواستگارتون رو دوباره برش گردونید؟

چطوری خواستگاری رو که رد کردم برگردونم ؟

چطور سر راه پسر مورد علاقم که پدرم ردش کرده قرار بگیرم؟

به خواستگاری که رد کردیم چطوری بفهمویم دوباره بیاد؟

چطوری به خواستگارم بفهمونم که من اون رو رد نکردم؟

تا حالا شده کسی خواستگارش برگرده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)