سلام

دختری هستم بیست و چند ساله و مجرد

چند ماهی هست که وسط سیکل ماهانه ام ( حدودا یک هفته بعد از پاک شدن ) ترشحاتم کمی خون آلود می شه . یعنی همون ترشحات طبیعی واژن هست منتها رگه هایی از خون توش می بینم و گاها کاملا رنگ خون به خودش گرفته به جای شیری رنگ بودنش . همراه با کمر درد و حالت های خفیف پریود ! 

گاهی هم حالت شدید تری به خودش می گیره و تقریبا شک می کنم که خونریزی هست یا نه .

مشکل جسمی دارم !؟ حکمش چیه ؟ باید غسل کنم ؟ نماز باید بخونم یا مثل دوران پریودی نماز نداره ؟

ممنون می شم راهنماییم کنید 

مرتبط:

ریزه کاری هایی از جنس محبت و توجه به خانم ها در دوران پریود

خوردن هندوانه، ترشی، ماست ،خربره ،سیر و لبنیات در دوران پریود

شما دوره ی پریودتون رو چطور حساب میکنین؟

آیا پریود زن ها را بی حوصله می کند؟

علائم و اثرات روانی پریود در خانم ها و آقایان!

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 1 )

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 2 )

زمان عادت ماهانم اصلا مشخص نیست

چکار کنم زودتر پریود بشم؟

خونریزی مجدد بعد از اتمام دوره پریود

خوردن غذاهای سرد در زمان پریود ضرر داره ؟

تغییر اخلاق خانم ها در زمان پریود

تغییر اخلاق دختران در دوران پریود، بعد از ازدواج برطرف میشه؟

تغییر اخلاق خانم ها در زمان پریود


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)