سلام

من 21 سالمه و همسرم تقریبا 34 ساله . ما تقریبا 4 ساله ازدواج کردیم و مشکلات زیادی داشتیم تا طلاقم رفتیم.

 5 ماه پیش از فشار روحی زیاد و دلایل کودکانه خودم به شوهرم خیانت کردم یه برنامه روی گوشیم نصب کردم و با چند تا پسر چت کردم  و همسرم دید .

حرف خاصی باهاشون نمیزدم فقط برا یکی شون نوشتم بوس . شوهرم دیده و ناراحته میگه باید جدا بشیم . 5 ماهه بهش میگم غلط کردم ببخش . یه هفته خوبه دوباره شروع میکنه میگه نمیخوام با هم زندگی کنیم دیروزم میگفت برو سکه هاتو ببخش تا بتونم بهت اعتماد کنم باهات زندگی کنم تو رو خدا کمکم کنید چیکار کنم خواهش میکنم


بیشتر بخوانید ...

خواستگارم میگه بیشتر از 14 تا مهریه نمیدم

با آسون کردن شرایط ازدواج به خودمون کمک کنیم

عقد کنیم و تا زمان ایجاد شرایط ازدواج ، موافقید ؟

خواستگارم برای ازدواج با من سه شرط گذشته !

با این مهریه ها نمی صرفه ازدواج کنم

خواستگاری که می خواد مهریه عند الاستطاعه باشه نه عند المطالبه

از ترس مهریه سنگین، جلسات خواستگاری رو ادامه ندادم

حتی اگه بمیرم مهریه بالا قبول نمی کنم

مهریه رو بالا میگید که دستش بسته باشه ازتون پیروی کنه؟

هفته دیگه عقدمه و از قبول مهریه بالا می ترسم

ما که نمی تونیم مهریه بدیم قید ازدواج رو بزنیم ؟

شوهرم میگه برو سکه هات رو ببخش تا بتونم بهت اعتماد کنم

ما پسران نباید با زندگی مون قمار کنیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)