سلام 

من یه دختر دایی 15 ساله دارم که حدود یکساله با شوهر دختر خالش که 27 سالشه دوس شده و من حدود 5 ماهه که از این موضوع خبردار شدم یعنی فمیدم که دوس پسرش دقیقا کی هست و اینو خودش نگفته و من با کنار هم قرار دادن اتفاق ها فهمیدم و کاملا مطمئن هستم .

حالا میخوام بدونم چجوری بهش بگم میدونم و چیکار کنم که این رابطه را تموم کنه و مطمئنم که دخترخالش هم فهمیده ولی هنوز شک داره وگرنه تا الان کل فامیل خبردار میشدن 

حالا لطفا بهم راهکار بدید چیکار کنم ؟ مشکل من دوس شدنش با یه پسره زن دار هست البته الان این دو نفر فقط رابطه تلفنی دارن چون ما شهرستان هستیم و اون تهران .



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)