سلام 

من دخترم و توی رشته ی کامپیوتر مشغول تحصیلم ... تازه وارد دانشگاه شدم و دارم برای فوق دیپلم درس می خونم ...

سوالی که داشتم اینه که منی که رشتم فنی بوده چطوری می تونم توی آموزش و پرورش بعد از  فوق دیپلم دستمو بند کنم؟؟؟

من فوق العاده به رشتم علاقه دارم و دوست دارم در اینده تدریس کنم توی رشته ی خودم توی مدارس فنی ولی یه سریا می گن نمی شه چون رشتت فنی بوده !!!!:(

من نه پارتی دارم نه پدر مادری دارم که معلم باشن فقط خدا رو دارم ...

می خواستم بدونم واقعا من از هیچ راهی نمی تونم وارد آموزش و پرورش بشم و برای تدریس اقدام کنم؟؟؟!!!!!!!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)