من از یک دختر خانوم محجبه و مومن خوشم اومده و ازش خواستم که باهاش صحبت کنم با اجازه ی مادرش صحبت کردیم و دیدم به هم میخوریم حالا طی ایشون با مادرشون و خانواده به جز پدرش مطرح کرده اما وقتی من با مادرم مطرح کردم موضع گیری کرد که توضیح میدم مشکل من با خانواده ی خودمه راضی نمیشن میگن سطحشون از ما پایین تره میگن تو هنوز شرایط ازدواج رو نداری درحالی که دارم
 بعدشم من فقط میخوام نامزد بشیم برا 2 سال که پدر مادرش شوهرش ندن که میمیرم در این صورت.مامانم میگه باید بیشتر فکر کنم بررسی کنم میگه چون فاصله ی شهرشون از ما زیاده یه نکته منفیه میگه چون تحصیلات دانشگاهی نداره یه نکته منفی که از نظر من منفی نیست اما حرف آخر رو پدرم میزنه که قبلا توی جمع با بزرگترها صحبت میکردن گفته که هر وقت زن بخواد براش میگیرم اما خجالت میکشم مطرح کنم از طرفی از مخالفت بیشتر ترس دارم ترخدا کمکم کنید یه راهی نشونم بدید باید چیکار کنم از مدیر سایت میخوام مثل این سوال سوال منم توی سایت قرار بده که کمک بگیرم خیلی تحت فشار هستم اگه باورتون میشه بیشتر 200 تا از موهای سرم سفید شدن(آمار تخمینی دادم) در حالی که من هنوز خیلی جوون هستم از فشارهایی که بهم میاد بیماریم که آسم اذیتم میکنه نمیدونم باید چیکار کنم لطفا کمکم کنید

شبا کارم شده فکر کردن غصه خوردن یه راهکار بهم نشون بدید راستی شاید الان کار نداشته باشم ولی اونم جور میشه بعدش ما شاید 3 سال دیگه بریم سر خونه زندگیمون شرایط مالی خانواده اینطوری هست که پدرم بتونه مدتی تا کارامون درست شه ماهی 1 تومن بهم کمک کنه.ممنونم از کمکتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) فشار جنسی قبل از ازدواج (۱۵ مطلب مشابه)