سلام دوستان عزیز . وقتتون به خیر .

دختری 17 ساله هستم . راستش چند وقتیه یه مشکلی برام پیش اومده و از اونجا که خواهر و برادری ندارم نمیتونم به کسی بگم . مادرم به شدت مذهبی و خشکه . پدرم هم خیلی غیرتی . 

کلا محیطی که توش بزرگ شدم یه حالتیه که هیچ وقت نتونستم ارتباط خوبی با پدر و مادرم برقرار کنم و  همیشه هم  این موضوع عذابم داده اما خوب چیکار کنم که پدر و مادرم هستن و احترامشون واجب . 

به همین خاطر خواستم اینجا راهنمایی بخوام چون به هیچ وجه نمیتونم با خانوادم در میون بزارم . 

من تا مدرسه پیاده میرم . تنهام و همیشه سرم پایینه . 

درست از دو هفته پیش یه پسره افتاد دنبالم . اوایل فقط پشت سرم میومد و منم خیلی توجه نمیکردم .فکر میکردم داره راه خودش رو میره و هی مسیرم رو کج میکردم یا سرعتم رو تند تر تا طرف بره اما انگار نه انگار . 

دو سه روز که گذشت شروع کرد به صحبت کردن . حرفا های عاشقونه که راحت میشه توش هوس و قصد دوستی رو حدس زد . منم اصلا جوابش رو نمیدادم . 

الان دو هفته هست اوضاع همینه فقط یه بار با عصبانیت گفتم مزاحم نشو و گرنه پلیس خبر میکنم اما انگار اصلا روش تاثیر نداره و باز هر روز پرو تر از قبل میاد دنبالم . 

حالا منو تصور کنید که با صورت سرخ شده از خجالت فقط تند تند میرم تا راه تموم شه . همش حس  میکنم همه با چشم بدی نگام میکنن . تو خیابون هم که نمیتونم باهاش بحث کنم . 

امسال برای من از نظر درسی سال مهمیه . تا حالا با کسی دوست نبودم و نخواهم بود . تموم فکر و ذکرم رو امتحانامه و قبول شدن تو کنکور . 

اما خوب هر چی باشه آدم بخواد نخواد فکرش درگیر میشه . یه خورده میترسم . نکنه تحت تاثیر حرفاش قرار بگیرم ؟ از طرفی چون تا سر مدسه میاد میترسم ناظممون یا یه وقت فامیلی تو خیابون ببینه اونوقت با پدر غیرتی که من دارم فاتحم خوندست . 

تو محلمون هم زود حرف پخش میشه خواستم اینجا ازتون یه راهنمایی بخوام . چیکار کنم که این آقا پسر ول کنه بره ؟ الان دو هفته ست به خاطر ایشون همش تو راه باید استرس داشته باشم . 

شرایط با کسی رفتن  به مدرسه یا سرویس گرفتن هم ندارم . چون مدرسم خیلی نزدیکه . کلا انگار همه راه ها بسته شده . 

شما بودید چیکار میکردید ؟ 

راستی اینم بگم که تقریبا حجابم خوبه   و مانتو شلوار مدرسم هم معمولیه و تریپم همچنین تو چشم نیست که این آقا گیر داده . 

پیشاپیش از راهنماییتون ممنون. *


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)