سلام 

من حدود 15 سال با یک دختر خوب ازدواج کردم. او از نظر اخلاق انسانی در تمام جنبه هایش نمره 20 داره و من خودم در مقابل عظمت خوبی های او خیلی حقیرم. ما الان دو تا فرزند داریم که تقریبا بزرگ شدند. 

مشکل من با خانمم در این است که او اصلا غریزه زنانه ندارد. هیچ وقت از روابط زناشویی لذت نبرده و نمی برد. او فقط و فقط به خاطر من و برای رفع تکلیف با من هم خوابی می کند. من از این موضوع ناراحتم و عذاب وجدان دارم و احساس می کنم خواسته های شوهرانه من او را اذیت می کند. برای همین ماهها از او درخواستی نمی کنم و او هم شکایتی ندارد. ولی من مرد گرم مزاجی هستم و اگه رابطه تعطیل بشه افسردگی می گیرم.

به نظر دوستان من چیکار کنم؟


مرتبط:

کی باورش میشه که با یه دختر 5 ساله ازدواج کردم؟

به نظرم خانمم ضرر کرده با من ازدواج کرده !

هر وقت به خانمم میگم دوست دارم، میگه فقط همین؟

حس میکنم خانمم از علاقه من به خودش داره سوء استفاده میکنه

خانمم بیرون خونه شیک پوشه ولی تو خونه شلخته

خانمم گیر دادن که من از لباس پوشیدن شما خوشم نمیاد