سلام

من حدودا 18 سالمه و یه دوستی ( دختر ) دارم که ده سال ازم بزرگتره و چون زمینه فعالیت های مشترکی داشتیم حدودا 5 ساله رابطه نزدیکی داریم و بارها با هم رفتیم سفر و ... اون همه کاری برام میکنه یعنی هر چی بخوام برام فراهم میکنه و خیلی نسبت به من احساساتیه به طوری که خانوادش هم بهش اعتراض کردن.

همیشه حتی اگه یه روز نبینمش اظهار دلتنگی میکنه و بعضا قهر میکنه. مدام بهم پیام های احساسی میده که من فکر میکنم بیشتر به درد دوست دختر و دوست پسرها میخوره..

من کلا آدمی هستم که ترجیح میدم حتی لفظ دوست دارم رو فقط از همسر آینده ام بشنوم اما دوستم بارها پیام میده و خیلی گرم میگه دوسم داره و حتی وقتی یه خواستگار غریبه برام اومده بود و خانواده ام راضی بودن نذر کرد که من جواب منفی بدم .

از طرفی خودش یکی از اقوامش رو فرستاد برای خواستگاریم . دوستم خواستگار داشته و علیرغم اصرار خانوادش ازدواج نمیکنه.

من اصلا به پیام های احساسیش جواب نمیدم و خیلی هم ناراحت میشه. امکان قطع ارتباطمون به هیچ وجه وجود نداره. خواهش میکنم شما بگین من چیکارکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)