سلام به همه ی دوستان 

من دختری ۲۵ ساله هستم که تا حالا خیلی از خواستگارام رو به خاطر یه مشکلی که دارم رد کردم راستش من دچار پای پرانتزی درحد خفیف هستم ولی همین مشکل برام یه غصه ی بزرگ تو زندگی شده. خیلی اعتماد به نفسمو پایین اورده شاید این مشکل خیلی از دخترا باشه باچیزایی که شنیدم میگم .

وقتی میبینم که چقدر پسرا به ظاهر دختر اهمیت میدن خیلی وقتا ناراحت میشم میگم نکنه یوقت همسراینده ی منم این چیزا براش مهم باشه وقتی پاهای من ببین بعد چند وقت ازم زده بشه به خاطر همین ازازدواج واهمه دارم لطفا کسایی که راهکاری برای این مشکل دارن به من بگن و اینکه دوست دارم بدونم پسرا خیلی براشون این قضیه مهم؟

پیشنهاد:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)