سلام
من یه دختر 23 ساله با حجابم
از هفده هجده سالگی موهام شروع کردن به سفیدشدن
اون موقع متاسفانه پدر مادرم نذاشتن برم دکتر چون مشکل من ارثیه گفتن چون فایده نداره نمیبریمت
بعد هم که خودم رفتم دکتر گفتن اگه قبل 20 سالگی می اومدی درمان داشت الان نه
خلاصه اینکه الان حداقل ده سال موهام جلوتر از منن
یه مدت رنگ گذاشتم که خوب چون به عوارضش نمی ارزید ادامه ندادم
الان به نظرتون با توجه به اینکه من همیشه حجاب داشتم وخوب میدونم که خواستگارم نمیدونه بهش بگم؟
قبلا فقط به خاطر این موضوع یکی دو مورد و رد کردم چون نمیدونستم واقعا لازمه بگم یا نه؟ از اونورم میترسم بگم این موضوعو غیر از اینکه طرف پشیمون بشه به بقیه ام بگه.دوستام میگن چن دفعه رنگ بذار بعدش فهمید دیگه مهم نیست اما نمیخوام دروغی تو کارم باشه
حالا از آقایون کمک میخوام این موضوع واقعا مهمه؟

مرتبط:

دنبال درمان و جلوگیری از سفیدی مو  هستم

آیا موی سفید ممکنه باعث بشه خواستگار پا پس بکشه؟

با پسری که بین موهاش موهای سفید وجود داره ازدواج می کنید؟

تجربیات شما در مورد رفع سفیدی ریش



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)