سلام به همه بچه های با معرفت اینجا 

بنده محمد 60 هستم که فکر کنم خیلی ها منو میشناسن و از شهریور 92 با سایت و دوستان اشنا شدم .

یه سوال رو من سال  92  هم پرسیدم اما نتیجه نگرفتم . مشاوره هم رفتم اما باز هم فایده نداشت .

اینجا اما سوال نکردم و از همه میخوام کمکم کنن تا انشالله گره از مشکلم بازبشه . ممنونم .

-----------------------

شده تا حالا ندونی به چه شغلی علاقه داری ؟

من چند ساله چند تا کار مختلف انجام دادم اما اصلا به هیچ کدومشون قلبا علاقه نداشتم .تا قبل از عید هم مشغول بودم توی یه کار موقتی . 

از اول امسال هم بیکارم . میخوام امسال یه شغلی رو انتخاب کنم و به امید خدا تا اخر هم دیگه شغل عوض نکنم .

اما واقعا نمیدونم چی . به بعضی از شغلها هم که علاقه تقریبا دارم اما اون ها سرمایه میخواد که ندارم . نمیتونم کارگری کنم تا به سرمایه برسم . چون 34 سالمه و شخصیتم بهم اجازه نمیده کارگری مردم رو بکنم و هم اینکه خیلی ها کارگر از من کوچکتر رو میخوان برای کار نه من رو.

الان خودم رو مثل یه لوح سفید میدونم که اماده نوشتنه یه شغل روی اون هست اما نمیدونم چی بنویسم .

بلاتکلیف شدم و اصلا نمیتونم تصمیم بگیرم . خواهشا کمکم کنید 

من اگه واقعا کسی بتونه بهم کمک کنه حتی اگه میشد یه ربع سکه بهش کادو میدادم . البته نمیدونم چجوری میتونستم بهش برسونم (اینو حقیقتا گفتم)

لطفا راهنماییم کنید که یه مرد 34 ساله که نمیدونه استعدادش توی چی هست چی کار کنه .

ممنونم . بخدا تا اخر عمرم دعاتون میکنم تا گره از مشکل من باز کنید .

ممنونم از شما و همه دوستان عزیز .

منتظر خواندن نظرات شما عزیزان هستم .


مرتبط:

تفاوت اوضاع کار و اشتغال دهه 80 با دهه 90 چیه؟

با کارهای روزمزدی و پروژه ای میشه زندگی کرد؟

چطوری یه کار خوب با درآمد مناسب پیدا کنم ؟

حداقل درآمد لازم برای شروع یک زندگی معمولی

میزان درآمد مناسب مرد از دید دختران دم بخت

چه درآمدی از شغل تون دارید ؟

حداقل درآمد خواستگار برای تشکیل زندگی مشترک مستقل

شان اجتماعی شغل مهمه یا درآمدش ؟

چطوری یه کاسبی ساده، بدون هزینه و با درآمد قابل قبول داشته باشیم ؟

معرفی کتاب شغل مناسب شما

برای انتخاب شغل علاقه مهمتر هست یا درآمد ؟

دختران چقدر روی پرستیژ شغلی خواستگاراشون فکر میکنن؟

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)