سلام، دوستان لطفا کمکم کنید خیلی در فشارم

من یه پسر جوون 20 ساله هستم، پسر مذهبی و معتقدی هستم و تک بچه ام، البته با خانواده ای که ازدواج رو بعد درس و کار و سربازی میدونن، از لحاظ عاطفی و جنسی بشدت در فشارم . شاید بگید زوده ولی برای من شده، از طرفی موقعیت برای گناه برام زیاد فراهم میشه از خودارضایی گرفته تا دخترهای دورم و مدت زمان های طولانی که خونمون خالیه و در کل موقعیت برای گناه رو بصورت جدی دارم،ولی نمیخوام گناه کنم،نمیگم خیلی پاک بودم ولی نمیخوام کثیف بشم و بیشتر از این به همسر آیندم خیانت کنم و البته دوست دارم همسرم پاک و عالی باشه و نمیخوام با کارای بد خودم یه نفر مثه خودم نصیبم شه.

چند باری به فکر ازدواج موقت افتادم و چند نفری هم بودن که اینکارو میکردن ولی آدم های به ظاهر مذهبی و بشدت سودجو و منفعت طلب بودن ، برای یک ماه صیغه نزدیک یک میلیون پول می‌گرفتند، آخه کدوم جوونه بیاد یک میلیون پول بده که گناه نکنه؟

خلاصه از این آدما که منصرف شدم ولی بشدت در فشارم و برای ازدواج دایم نه خودم نه خانوادم شرایطش و نداریم و ازدواج موقت هم که کسی پیدا نمیکنم، نمیدونم از کجا پیدا کنم و چیکار کنم، لطفا اکه میدونین راهنماییم کنین، نمیخوام به گناه بیفتیم و واقعا گیر کردم، اینقد روم فشاره برای هیچ کاری تمرکز ندارم، حتی درس و دانشگاه، شما بگید چیکار کنم؟


پاسخ :

سلام

در حال حاضر موضع شما چیه ؟ 

از ازدواج موقت منصرف شدید یا کسی رو پیدا نمی کنید ؟

تا فرصتش پیش میاد ؛

وَلْیَسْتَعْفِفِ الَّذِینَ لَا یَجِدُونَ نِکَاحًا حَتَّى یُغْنِیَهُمْ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ

و کسانى که [وسیله] زناشویى نمى ‏یابند باید عفت ورزند تا خدا آنان را از فضل خویش بى ‏نیاز گرداند .


اگه صبر کنید تا بتونید ازدواج دائم بکنید برای شما بهتره . بهتره با روش های موجود ، مسائل جنسی رو از اولویت های زندگی تون خارج کنید . 

اگه به سمت ازدواج موقت برید این خطر وجود داره که میل و اراده ی شما برای ازدواج دائم کاهش پیدا کنه . ولی اگه ازدواج موقت نکنید توانی که برای فراهم کردن مقدمات ازدواج دائم از خودتون نشون میدید خیلی بیشتر خواهد بود . 

با غریزه ی جنسی دو برخورد میشه کرد ؛

اگه بهش توجه بشه ، شعله ور تر میشه و اگه بهش توجه نشه کم کم فشاری که وارد می کنه ضعیف و ضعیف تر میشه .

فرقی نمی کنه متاهل باشی یا مجرد . در هر دو حالت اگه بیش از حد بهش توجه بشه ، میشه اولویت اول زندگی . اون وقته که زندگی عادی رو مختل می کنه .

قبلا بارها عرض کردم ، کسانی بودند که با مشکل خودارضایی دست و پنجه نرم می کردند . بعد از مدتی وقتی به یه سری توصیه عمل می کردند می تونستند خودارضایی رو ترک کنند ، مدتی بعد پیام می دادند از غیر فعال شدن غریزه ی جنسی شون ابراز نگرانی می کردند ! می گفتند نکنه مریض شدیم ؟!

اون ها موفق شده بودن با عدم توجه به میلی که تا چند ماه قبل خواب و خوراک رو ازشون گرفته بود اون رو به حاشیه ببرند و زندگی عادی داشته باشند .

به شما توصیه می کنم اگه خواستید ازدواج کنید باید توجه داشته باشید که فشار جنسی روی انتخاب و سرعت شما تاثیر نذاره .

مثلا طوری نباشه که در انتخاب و تحقیق عجله کنید و بخواید که هر چه سریع تر ازدواج کنید .

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) فشار جنسی قبل از ازدواج (۱۵ مطلب مشابه)