سلام خدمت همه . من از دختر خانوم ها سوالی داشتم امیدوارم سوالم درج بشه و خوشحال میشم خانوم ها پاسخ دهند:

من پسری بیست و چند ساله هستم با ظاهر ساده و مردونه و معمولی و ورزشکار . اخلاق خوبی دارم ولی عقلانیت و حق برام از هر چیزی مهم تره... یعنی اخلاقم طوری هست که اگه جایی عقل حکم کنه شاید پرخاش هم بکنم البته نه با بی ادبی و شاید لازم بشه فیزیکی هم با کسی درگیر بشم ( نعوذ بالله نه با همسرم یا هر خانوم دیگه ای).

هنگام صحبت کردن هم خیلی رک و واقع بین و جدی هستم. احساس میکنم همین باعث شده در جلسات خواستگاری خانوم ها یک جورایی از من بترسند در حالی که من نسبت به مسائل زناشویی خیلی گرم هستم و میدونم تنها جایی که ممکنه عقلم از کار بیفته مقابل دختری هست که دوستش داشته باشم و همسرم باشه ولی خانوم ها برداشت غلط از شخصیت من میکنند ....

من چطوری صحبت کنم که طرفم هم این رو بفهمه که من زن ذلیل نیستم و خیلی جاها انتظار دارم همسرم به حرفم گوش کنه و هم این رو بفهمه که آدم مودب و نرم خو ( البته به جاش ) و مهربونی هستم خصوصا برای همسرم ... نمیتونم این دو تا رو تو لحن صحبت کردنم با هم جمع کنم.... اصلا به نظر شما چند درصد دخترها با همچین اخلاقی کنار میان؟    


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)