سلام خسته نباشید.

من تو زندگیم هیچ مشکلی ندارم شوهرم فرشته اس فقط من خیلی حسودم دلم نمی خواد به غیر از من با کسی بخنده شوخی کنه و گرم بگیره.

منظورم فقط خانوم های اطرافش هستن حتی خواهر شوهر و مادر شوهرم. برادر شوهرم در شرف ازدواجه من از الان عزا گرفتم که نمیتونم مثل بقیه عادی باشم و با جاریم ارتباط داشته باشم حتی دلم نمیخواد شوهرم باهاش حرف بزنه چیکار کنم؟ دارم اذیت میشم


مرتبط :

با حسادت های بی جا، زندگی رو به خودم و شوهرم زهر کردم

به خاطر حسادت فاصله م داره با شوهرم زیاد میشه

چرا باید نسبت به زنی که ابزار جنسی بوده حسادت کنم ؟

به همه در مورد حسادت مشاوره میدادم ولی ظاهرا گرفتارش شدم

فایل صوتی پیرامون مسئله ی حسادت

حسادت بعضی از خانم ها نسبت به یک دیگر بلای جان مردهاست

به رابطه ی مادرم و خواستگارم کمی حسادت می کنم

حسادت در زنان و مردان



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)