سلام

دختر جوانی هستم در جایی مشغول به کار دولتی شدم که با توجه به تنش های زیاد آن دچار دل نازکی شدم. حتی  به خاطر وظایفی که به من محول شده و سیاست یک بام و دو هوای رویه اداره و حتی قوانین مصوب احساس گناه می کنم. می ترسم مورد قهر خدا بگیرم.ازلحاظ تیپ شخصیتی آی ان اف ج هستم یعنی مهربان و دل نازک و خلاق و ایده آلیست که مشاغلی چون پژوهشگری، روحانی ، مشاور، معماری ، هنرمندی ، فلسفه مفسری و مترجمی و نویسندگی و... به روحیاتم می خورد راستش با توجه این که دانشجوی ارشد حقوق بهترین دانشگاه ایران در گرایش رشته ی خودم هستم چه توصیه ای می کنید از شغلم انصراف بدهم و به تحصیلم ادامه بدهم تا یک سال بعد تدریس کنم یا این شغل را از دست ندهم و همزمان به تحصیلم ادامه بدهم تا بعد

به گفته ی یکی از اساتیدم با مدرک ارشد رشته ی خود هم می توانیم مدرس دانشگاه شویم. ضمنا من  هنری را به طور جدی دنبال می کردم و کم و بیش دنبال می کنم

به خصوص که تحصیل در تهران باعث شد در این  هنر پیشرفت داشته باشم حالا با این کار و حضور کمترم در پایتخت محدودتر شدم. این را هم اضافه کنم رشته ی تحصیلی من هم چندان به تیپ شخیتی من نمی خورد ولی من در گرایش ارشد سعی کردم گرایش لطیف تری را ااز همین رشته ی سخت و جدی خود انتخاب کنم. البته رضایت نسبی از گرایشم دارم.

از مشاوران و روانشناسان متعهد، پدر و مادرهای باتجربه، افراد سرد و گرم چشیده تقاضای راهنمایی دارم.

باور کنید حالم این روزها خوب نیست از این که در اعمال قوانین سنگین اداره نسبت به مردم بی حقی کنم می ترسم

ملتمس دعا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)