بچه ها من (دخترم) نمیدونستم این غسل جنابت قبل از عروسی هم ممکنه به آدم واجب شه،غسل برا پسرا که چندروز پیش تو همین سایت بحثش شد،اینم میگفتن که دختر هم اگه ارضا شه باید غسل جنابت کنه .

حالا من یادم افتاد که پارسال فکر کنم همین بهارش بود،فکر میکنم این غسل بهم واجب شد. مطمئن نیستم، ولی طبق نظر مرجع تقلیدم آیت الله خامنه ای باید با لذت آب بیاد بیرون، که فکر میکنم با لذت و جهش بوده،احتمال خودم اینه که خودش بوده و غسل داشتم

حالا نماز یک سالم چی میشه؟

روزه های ماه رمضون پارسالم چی میشه؟ اگه باید بگیرم کفاره هم باید بدم؟

فکر نمیکنم شامل اون افرادی باشم که چون نمیدونستم خدا میبخشه ؟ 

خدا میگه دنبالش برید

من تو این مدت مکان های مقدس و مسجد هم چند بار رفتم،اینا با ندونستنم و استغفار پاک میشه

من اگه بخوام 1 ماه روزه بگیرم باید تا قبل ماه رمضون امسال باشه دیگه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)