سلام به همه دوستان

بیشتر از دو ماهه که عقد کردم و تو این دو ماه عاشقانه همسرمو دوست داشتم، رفتارای همسرم تو این مدت خیلی متغیر بود گاهی اینقدر قشنگ ابراز  عشق میکرد و گاهی اصلا یه اس ام اس خالی هم برام نمی فرستاد... فقط هفته اول ازدواجمون بود که خیلی رویایی بود بعد از اون که روابط 2 نفرمون بیشتر شد تغییراتی تو رفتار همسرم دیدم که توضیحاتش طولانیه ...

بالاخره همسرم دیروز بهم گفت که از دست من ناراحته که چرا قبل از ازدواج درباره خصوصیات جسمیم بهش همه واقعیتو نگفتم... 

از گفتن این حرفا شرم دارم ولی ببخشید ناچارم بگم تا کمکم کنید... من خدا رو شکر سالم و سلامتم ولی اندامم اونطوری نبوده که همسرم انتظارشو داشته، مثلا فرم باسنم و ترک هایی که پشت زانو و کنار باسنم بوده خیلی زده تو ذوقش. به من همش میگه که تو باید قبل از ازدواج به من اینا رو میگفتی... آخه من چی رو باید میگفتم... این چیزا رو من اصلا قبل از ازدواجم بهش دقت نکرده بودم

همسرم میگه که همین چیزا باعث شده که تو رابطه جنسی با من لذت دیداری نبره... میگه این چیزا باعث سردیش شده و از رضایتش کم کرده...

من چکار کنم الان میدونم کسی رو عاشقانه دوست دارم که داره یه جورایی منو تحمل میکنه... دارم دق میکنم، فکر نمیکردم که منی که بین دوستام به خوش اندامی معروف بودم الان مشکل اصلی زندگیم بشه عدم رضایت همسرم از اندامم...

ممکنه بگید که همسرت فیلمای ناجور دیده یا اهل روابط ناجور بوده، ولی اصلا اینطور نیست، هر دو بسیار مذهبی هستیم و همسرم بغیر از من و مادرش هیچ زن محرمی نداره ...

کمکم کنید... من زندگی و همسرمو دوست دارم  چکار کنم که همسرم هم منو عاشقانه دوست داشته باشه؟


مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟