سلام 

بچه ها کمک!!!

تازگیها یه چیزایی متوجه شدم 

برادرم کوچیکترمخیلی مشکوکه!!!!

اون تو سن بلوغه و من یه جورایی نگرانشم.

برادرم قبلا موقع خواب اصلاااااا پتو رو خودش نمینداخت حتی اگه تو شب از سرما یخ میزد هم شب رو خودش پتو نمینداخت مگر اینکه یه موقع مامانم میدید پتو روش نیس پتو مینداخت روش یا من مینداختم که بازم هی غلت میزد پتو رو مینداخت اونور.....

ولی الان....

یه مدته میبینم حتی اگه همین طوری میخواد دراز بکشه و قصد خوابم نداره پتو رو میاره تا رو سینه اش بالا و دستاشم زیر پتو....قبلا خواب بعداز ظهر نمیرفت ولی الان گاهی خیلی میخوابه یه روز کلا چه صبح چه بعد از ظهر کلی خوابیده بود یعنی رکورد زده بود.

حالا این هیچی....

یه بار رفتم تو history دیدم یه فیلم سکسی اورد ولی از اون به بعد وقتی میرفتم دیگه history رو پاک کرده بود جوری که مثلا کلی مینشست پای اینترنت بعدش که میرفتم history خالی بود در واقع کلا پاک شده بود و الان حرفه ای تر عمل میکنه همه رو پاک نمیکنه فقط همون موضوع رو....

یکی از پسرای فامیل که همسن داداش منه تقریبافوق بیشعور یعنی فوق فوق فوقشه

عکسای چیزدار واسه داداشم تو وایبر و اینا میفرستاد(رفتم سراغ گوشیش).

بعد اینکه...

چند روز پیش تو یکی از پیاماش دیدم همین پسر داییم بهش گفته بود مگه نگفته بودی یه بار بریم بکنیم.....!!!!!! (خیلی خیلی به بزرگواری خودتون ببخشید که اینقدر رک نوشتم)

واااای اون لحظه یه سطل آب انگار ریختن رو سرم داغ کرده بودم عصبانی بودم بعدش دیدم داداشم بهش گفته بود نهههه.... خیالم راحت شد اما بازم نگرام که نکنه یه وقت داداشمواز راه بدرش کنه.

کلا داداشم الان چون تو سن خاصیه میخواد تو گروه همسالاش پذیرفته بشه گروه همسالاشم که داغووون....اونایی که باهاشون در ارتباطه منظورمه

قبلا به اندام من نگاه نمیکرد ولی الان ...

اعصابم الان ریخته به هم میگم داداش من که اینقدر دوسش داشتم و دارم نکنه یه وقت....

یعنی داداشم با دیدن من فکرای ناجور میکنه ؟؟!!!

خدایا کمک!!

من اصلا تا حالا جلوش تاپیا شلوارک نپوشیدم و نخواهم پوشید.

یعنی پوششم خوبه!!

اون همش سرش تو کامپیوتره البته از نظر هوشی بالاست ورتبه تو رشته......داره نه که از این مثبتا باشه ها نه ولی کلا مخه.

من چی کار کنم؟؟؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی پسران (۶۳ مطلب مشابه)