سلام

من با یه مسئله ای درگیر شدم

احتمالا شما هم دیدین یا شنیدین که بعضیا میگن مردا زیادی اعتماد به نفس دارن یا اینکه بعضی از خانوما هیچوقت علاقه ی واقعی و قلبیشونو به شوهرشون نمیگن که مثلا سوءاستفاده نکنه و ...

میخوام بپرسم ازتون ببینم واقعا تا چه حد این حرفا صحت داره ؟

ینی واقعا ممکنه که اگر به یه مردی بگی که چقدر دوسش داری یا مثلا محض خوشحالیش ابراز رضایت کنی ازش و به خاطر اینکه به خوب بودن تشویقش کنی بهش بگی که بهترین مرد دنیاست ، اون مرد به قول معروف پررو بشه ؟ و به خودش مغرور بشه ؟ ینی یه جوری بشه بعد از اون که حس کنی دیگه اون تو رو با خودش برابر نمیدونه و خودشو بالاتر فرض میکنه

من تو رابطه با برادرم خیلی ازش تعریف میکنم و بهش میگم که چقد دوسش دارم یا مثلا تو حرفام غیر مستقیم میگم که هیچ مردی به خوبی اون نیست ولی اینجوری حس میکنم برادرم راحت تر ازم انتقاد میکنه 

بیشتر پای مخالفت هاش وایمیسه (یعنی یه جورایی راحت تر منو تحت فشار میذاره)

مثلا برادرم قبلا حرفش در حد یه نظر بود همیشه میگفت این نظر منه ولی الان بهم میگه :همین کاری رو که گفتم میکنی فهمیدی؟ 

بعد من که میام حرف بزنم میگه: شنیدی چی گفتم یا نه؟ یا میگه : همونی که گفتم

مثلا قبلا میگفت خواستگار ... چیه بابا مگه قحطه ؟ ولی حالا اصن دلش نمیخواد اجازه بده من حتی با طرف حرف بزنم

دلیلش چیه؟

من دلم میخواد بعد از ازدواجم مدام به شوهرم اعتماد بنفس بدم ولی حالا همش فک میکنم باید یا این کارو نکنم یا هر جا حس کردم واقعا نیاز به اعتماد بنفس داره این کارو بکنم

من خیلی برادرمو لوس کردم جوری که گاهی اوقات توقع زیادی از دیگران داره یا یه موقع ها، همدیگه رو که میبینیم برا اینکه بهش ترحم کنم به شوخی از کارایی که زنش براش انجام نداده (مثلا میگم چرا لاغر شدی میگه یه هفتس بهم غذا نداده) میگه منم بهش میگم باز دوباره تو منو دیدی؟ 

اینم بگم که برادرم خیلی پسر خوبیه خیلی زن و بچشو دوس داره خیلی هم منو دوس داره منم همینطور برا خاطر هم حاضریم هر کاری انجام بدیم ولی حس میکنم حالا که بهش این علاقه رو گفتم و میدونه که چقد میخوامش بیشتر داره سختگیری میکنه و اینجور مواقع به احساسم هیچ توجهی نمیکنه چون حس میکنم فقط میخواد خودشو ثابت کنه البته منم لجبازم زیاد اجازه ی این کارو نمیدم ولی میدونم چقد دوس داره که حرفشو انجام سریع انجام بدی

ببخشید خیلی عریض و طویل شد دوست دارم نظر همتونو بدونم مرسی 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)