عرض سلام و وقت بخیر دارم خدمت شما

از همه عزیزان به خصوص خانم های محترم سایت تقاضا دارم سوالم رو مطالعه بفرمایند و جواب..

من پسری 28 ساله هستم دکترای برق الکترونیک دارم و الان مشغول مطالعه ی دانش مهندسی هسته ای هستم. شغل بنده تدریس در دانشگاهه.

به دختر خانم محترمی علاقه مند شدم  که خیلی زیبایی خاصی نداشتند چون زیبایی یک خانم رو اصلا ملاک قرار نمیدم . برای خواستگاری اقدام کردم اما ایشون حرفی زدند که بسیار من رو شگفت زده کرد

ایشون فرمودند شما عینکی هستی و من به مرد هایی که عینک میزنند هیچ تمایلی ندارم.

این رو هم عرض کنم که چهره من معمولیست .بلند قد هستم (یک متر و نود سانت ) . و نسبتا لاغر اندام 

میخوام نظر همه ی شما عزیزان به خصوص خانم های محترم سایت رو بدونم که ایا عینکی بودن یک اقا اینقدر براشون مهم و البته ناخوشاینده؟

ایا اصلن به این موضوع اهمیتی میدهند یا خیر

بسیار متشکرم از پاسخ دهی شما


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)