با سلام

اول از همه از همه دوستان بخاطر مطرح شدن این سوال عذر خواهی میکنم مخصوصا آقایون ، و ببخشید که مجبورم سوالم رو واضح بپرسم و از خانم های عزیز میخوام بهم راهکار بدن ...

من دختری 24 ساله هستم از سن بلوغ تا الان یه سوالی تو ذهنمه که نتونستم از کسی بپرسم و اون مربوط میشه به تراشیدن موهای زائد قسمت شرمگاه هست ( با عرض پوزش فراوان )

من نمیدونم واقعا این کار لازم هست یا نه ؟

فقط از مادرم شنیدم که اونا تا شب عروسی این کار رو نمیکردن ولی الان دوره فرق کرده و همه بخاطر رعایت بهداشت فردی این کار رو انجام میدن ولی آخه با چی ؟

اگه با ژیلت بزنی که هم موها زیادتر میشه هم زخیم تر و هم اینکه پوست هم تیره میشه مخصوصا اگه این کار رو زیاد تکرار کنی . با موبر هم ( کرم ) میترسم عوارض داشته باشه و استفاده نمیکنم . موم که نگو ، واسه دست جون آدم در میاد اونجا که دیگه ...

بعدشم خود آدم نمیتونه بندازه که ، باید بده به کسی که کلا اشکال شرعی هم داره نداشت هم باز انقدر درد داره که آدم از خیرش میگذره !

یه چیزی هم شنیدم به اسم واجبی (پودر موبر) که اصلا نمیدونم چی هست فقط میدونم واسه شب زفاف مادر ها پیشنهاد میکنن که از یکی شنیدم بوی خیلی تابلو و بدی داره و میدونم نباید استفاده کرد....

خلاصه اینکه میترسم زیاد از ژیلت استفاده کنم ظاهرش خراب بشه و بعدا توی زندگی مشترک بگم کاش این کارو نمیکردم که الان زیباتر باشه .

یکی به این دلیل و یکی هم به این دلیل که وقتی تمیزش میکنم ( موهای اون قسمت رو میزنم ) و سفید میشه، ببخشید ببخشید یه جوری میشم ...

همش میرم تو اون فکرهای خاک برسری... فکر هم نکنم فقط نگاش که کنم یه حالتی بهم دست میده که احساس گناه میکنم .

بخاطر همین تو اینجور مواقع سعی میکنم تا چند روز بعد از تمیز کاری به اون قسمت نگاه نکنم مخصوصا خیره تا یکم طبیعی بشه.....

به این دو دلیل (این که نمیدونم دقیقا باید چه جوری این کار رو انجام بدم تا موها زیاد و زخیم نشه و    ترس از گناه) گاهی ترجیح میدم اصلا کاری به موهای اون جا نداشته باشم، و میگم بذار زندگی شون رو بکنن.....

ولی شنیدم تو احکام گفته شده حد مجاز موهای زائد کمتر از یک هسته خرما هست و باید وقتی بزرگتر از ان حد شد تراشیده شود...

و اینکه همیشه وقتی موهای اون قسمت بلنده ترس برم میداره نکنه الان اتفاقی برام بیوفته و یا بمیرم یا مریض شم که من و ببرن بیمارستان بعد پرستاری پزشکی یا حتی مرده شور بخواد منو بشوره اونوقت اون جارو ببینه پر از مو هست بگه وای چه دختر کثیفی ؟!

از خواهرای گلم میخوام منو راهنمایی کنن؟ آیا شماها همیشه اون قسمت بدنتون تمیز و بدون مو هست؟ بعد ازدواج چی؟ باید همیشه تمیز باشه؟

ببخشید که اینطور سوال پرسیدم،شرمنده همگی!

از راهنمایی تون ممنونم


پاسخ :

سلام

قبلا به دختران و پسران توصیه می کردیم که سعی کنید با رعایت بهداشت ، موهای اون قسمت ها رو نزنید . این سوال مطرح میشد که برای چی ؟ 

بخشی از متن سوال تون رو به خودتون بر میگردونم :

یکی به این دلیل و یکی هم به این دلیل که وقتی تمیزش میکنم ( موهای اون قسمت رو میزنم ) و سفید میشه، ببخشید ببخشید یه جوری میشم ...

همش میرم تو اون فکرای خاک برسری... فکر هم نکنم فقط نگاش که کنم یه حالتی بهم دست میده که احساس گناه میکنم .

بخاطر همین تو اینجور مواقع سعی میکنم تا چند روز بعد از تمیز کاری به اون قسمت نگاه نکنم مخصوصا خیره تا یکم طبیعی بشه..... "

پس کسانی که با مشکل خودارضایی مواجه هستند ، زشت نگه داشتن اون قسمت با موها ، می تونه در ترک خودارضایی کمک حال شون باشه .

بنابراین لزومی داره که هر هفته اقدام به زدودن موهای زائد اون قسمت بکنید چون خطر خودارضایی کردن وجود داره . بعد از ازدواج قضیه فرق می کنه .

موفق باشید


مرتبط:

کسى از موبر دائمی سان دپیل استفاده کرده؟

از چه روش موزدایی برای آلت تناسلی استفاده می کنید؟

آیا واجبی می تونه کلا موهای زائد رو از بین ببره ؟

آیا پودر موبر به پرده بکارت آسیب میزنه ؟

به پودر موبر حساسیت دارم ؟

ساده ترین روش های مو زدایی به غیر از ژیلت و پودر برای خانم ها


در مورد نیاز جنسی دخترانی که ازدواج نکرده اند :

کسی نیاز جنسی دختری که نمی تونه ازدواج کنه رو درک میکنه ؟

ما جوون ها، بخاطر عدم ارضای نیاز جنسی باید یقه کی رو بگیریم ؟

خودتون رو اسیر نیاز جنسی نکنید تا جوونی تون نابود نشه

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

دخترتون باید آبروتون رو ببره تا بفهمین نیاز جنسی فقط مال پسرا نیست ؟!

دخترم، گاهی گریه م میگیره از این که نیاز جنسی دارم

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

دختری هستم که دارم از فشار جنسی میترکم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه) روش های کنترل کردن میل جنسی (۴۲ مطلب مشابه) رفع موهای زائد بدن (۴۳ مطلب مشابه)