سلام 

چند وقته پیش پسر عموم بهم اس ام اس داد ( البته نمیدونم شمارمو از کجا اورده بود منم شمارشو نداشتم ) اولاش همین اس ام اس های معمولی بودن تو یه پیامی که بهش دادم داداش صداش کردم اون گفت دیگه منو داداش صدا نکن .

یه مدت که گذشت بعدش ازم خواستگاری کرد راستش خیلی غیر منتظره بود آخه من اونو همیشه مثل یه برادر میدیدم نه چیز دیگه ای .

بعدش اون اصلا شرایط ازدواجو نداره هنوز دانشجو ترم 4 تازه سربازیم نرفته ،دو تا داداش مجرد بزرکتر از خودشم داره...

من اصلا ازش خوشم نمیاد و فکر میکنم هیچ تفاهمی با هم نداشته باشیم بهش گفتم جواب من منفیه ولی اون ول کن نیست میگه بدون تو نمیتونم ادامه بدم شنیدم کلا زندگیشو تعطیل کرده این ترمم دانشگاه نرفته ....

نمیدونم چیکار کنم؟؟؟

حدود دو هفته پیش داداش بزرگش بهم پیام داد گفت دو ساله منو می خواد و منتظر بوده کنکورم و بدم تا بیاد خواستگاری ... خواهرش میگفت میخوایم بیایم خواستگاری 

من نمیدنم بیان چیکار کنم ؟؟ چه جوابی بدم؟؟ اگه با پسر عمو بزرگم ازدواج کنم ممکنه مشکلی برام پیش بیاد به خاطر پیشنهاد داداشش ؟؟؟

به خاطر مشکلی که توی خونه دارم ترجیح میدم زیاد سختگیری نکنم تو انتخابم به احتمال 70درصد جوابم مثبته ...

پسر عمو بزرگم پسر خیلی مهربون اروم و خیلی خوش اخلاقه فقط قدش یه کوتاه فکر میکنم 165 باشه من خودم قدم 160 ...

به نظرتون چیکار کنم ؟؟؟؟

خیلی نگرانم لطفا کمکم کنین 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)