سلام

من 27 سالمه و الان 10 ماهه عقد کردم و منتظرم که همسر 34 سالم منو ببره توی خونه اش و با هم زندگی کنیم .

اما متاسفانه اون منو نمی خواد و فقط دنبال حقوقمه و همیشه انتظار داره که دستشو بگیرم و کمک خرجش باشم. یکروز نشده که از من یا خانوادم تشکر کنه. همیشه طلبکاره. منم یه چند روزیه که باهاش حرف نزدم و گوشیمم به اصرار خانوادم روی همسرم خاموش کردم.

خسته شدم اما نا امید نیستم و نشدم. الان یکی منو راهنمایی کنه که چیکار باید انجام بدم؟ از یه طرف روز و شب نگرانشم. از یه طرفم از دستش خیییلیی ناراحتم.

تو رو خدا برام دعا کنید و بعدم راهنماییم کنید.

ممنون

حوریا


مرتبط:

حس می کنم شوهرم منو به خاطر حقوقم می خواد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) زندگی با خانم شاغل (۲۵ مطلب مشابه)