سلام

من یه سربازم که تقریبا ۱۴ ماه از خدمتم مونده  . ازدواجی بودم چهل حدیث ازدواج از اهل بیت علیهم السلام رو خوندم ازدواجی تر شدم.

به هر کدوم از هم خدمتی هام که ازدواج کرده غبطه می خورم . خیلی ناراحتم چون سردرگمم واقعاً نمی دونم چه کار کنم . روم نمی شه برم پیش خانواده مستقیم بگم زن می‌خوام  یه خواهر دارم 18 سالشه فکر کردم گفتم به اون بگم ولی گفتم نمی شه . توی 18 سال شاید به بلوغ عقلی نرسیده باشه که برام پیدا کنه. مامانم خودش اهل جلسه قرآن و این جور چیزهاست من خودم مذهبی معتقدم دنبال یه خانوم می گردم مثل خودم مذهبی خوش خنده معتقد با آبرو و ... خلاصه زن زندگی  :) 

امّا گفتم آخه برفرض مادرم برای من یه چنین چیزی پیدا کنه . طرف هیچ علاقه ای به من نداره چون من رو نمی شناسه چطور می خواد تو زندگی عاشق من باشه من هم بالعکس همین طور.

من ۲۳ سالمه دو سال دانشگاه رفتم . تو اون دو سال هیچکی از من خوشش نیومد . میدیدم بقیه دل میدن قلوه می گیرن ولی ما چوب دوسر نجس بودیم هیییییی نگم از این دل خون بهتره ... البته یه دختر خانوم چادری اون جا بود که من خیلی ازش خوشم می اومد ولی خوب اه در بساط نداشتم گفتم برم چی بگم . بگم بپام میمونی تا پول جور کنم؟ خدا شاهده تا حالا با هیچ دختری نبودم هم خدمتی هام همه دستم میندازن مسخره می کنن .... با خودم میگم دوباره برم دانشگاه شاید یه دختر چادری اون جا باشه که من به دلش بشینم ولی خوب هر کی چادری باشه که مذهبی و خوب نمی شه.

بعد دو سال دانشگاه تازه شکر خدا یه موتور خریده بودم و تقریبا یه ۱۵ میلیونی کار کردم تو ۶ - ۷ ماه که نامه اومد بفرما خدمت پسر داری اضاف می خوری. این طور شد که اومدم خدمت.

الآن برای خودم برنامه ریزی کردم که تا دو سال دیگه با کار کردن می تونم خونه رهن کنم ماشین هم بخرم اگه خدا بخواد . همه ش با خودم میگم الآن برم دنبالش یا دو سال دیگه که پولم جور شد. با خودم میگم آخه الآن کدوم دختری میاد با تو کچل دو سال بشینه که به سر و سامون برسی  . ولی خوب هم خدمتیم تعریف  می کرد دقیقا برای اون یه دختر خوب مذهبی می خواد با جون و دل به پاش بشینه . وقتی این ها رو می شنوم تیر میشه میره تو قلبم از حسرت 

الآن از دوستان مشورت می خواستم که من چه کنم؟ همین الآن دنبال یکی باشم که شاید یکی پیدا شه یا باید دو سال صبر کنم؟اصلا اون دختر خوب رو از کجا پیدا کنم؟ هر کسی هم که صرفا چادری باشه دختر خوب نیست دارم دیوونه میشم...


مرتبط با سربازی:

راسته که میگن 2 ماه اول سربازی با زندان فرقی نداره ؟

دارم میرم سربازی ، چکار کنم دختر مورد علاقم برای همیشه عاشقم بمونه

دلم میخواد قبل از شروع سربازیم یه دختر رو عقد کنم

دختر مورد علاقم انتظار داره الان که سربازم خواستگاریش برم

بعد از دوره آموزشی سربازی شوهرم می خوایم عروسی کنیم

میترسم بعد اون ۲ سال سربازی هم منو نخواد

آیا سربازی مانع ازدواجه ؟

دختران حاضرن با دانشجوی پزشکی سربازی نرفته ازدواج کنن

دختران حاضرند با پسری که سربازی نرفته ازدواج کنند

ازدواج با مهندس 26 ساله که نه کار داره نه سربازی رفته

در دوران سربازی شاهد ازدواج هایی بودم با کمترین امکانات



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و سربازی (۱۱ مطلب مشابه)